EastCreatives

Ontwerp van Efficiënte communicatie: East Creatives versnelt reactietijd door geavanceerde automatisering

CLIENT:

EastCreatives

CLIENT:

Nederland

INDUSTRIE:

Grafisch vormgeven

TEAM:

Jesse & Kris

TECHNOLOGIE:

Zapier

TECHNOLOGIE:

3 weken

75% verlaagd
Gemiddelde reactietijd

40

Uren werk

4
Processen geautomatiseerd

Klant

East Creatives is een grafisch vormgeverbureau in Enschede. De eigenaren Victor en Nick zijn 2 jonge gasten die al jaren aan de mooiste grafische opdrachten werken. Hun diensten zijn onder andere: het ontwerpen van doordachte logo’s en volledige website ontwikkeling tot het beheren van social media voor een sterke online aanwezigheid.

De opdracht

De groei van East Creatives zorgde er ook voor dat er een toename kwam in communicatie. Victor en Nick kwamen bij ons met het verzoek voor een gestroomlijnde manier om hun communicatie te beheren. De uitdaging was om de veelvoud aan berichten, die via diverse kanalen binnenkomen, overzichtelijk en beheersbaar te maken zodat geen enkele klant vraag onbeantwoord zou blijven.

De oplossing

Dankzij het implementeren van onze geautomatiseerde processen, heeft East Creatives nu een duidelijk inzicht in hun communicatiekanalen. Het bedrijf ontvangt nu alle berichten in hun Slack, daarnaast krijgen ze ook meldingen wanneer er een bepaald bericht is verstuurd. 

Het resultaat

East Creatives zijn van een gemiddelde reactietijd van 1 uur naar 15 minuten gegaan, dit is een vermindering van 75%. Daarbij heeft East Creatives een duidelijk overzicht welke berichten er binnen komen waardoor het makkelijker te managen is.

Wilt je de kracht van AI Automatisering benutten in je bedrijf?

Wij hebben Blackwood Tafels en andere bedrijven geholpen. Kom erachter hoe ProcesPilot je bedrijf kan helpen!