Gifsopmaat
Sneller. Slimmer & Creatiever: Gifsopmaat’s automatiseringsavontuur

CLIENT:

Gifsopmaat

CLIENT:

Nederland

INDUSTRIE:

Animatiestudio

TEAM:

Jesse & Kris

TECHNOLOGIE:

Zapier & meer

TECHNOLOGIE:

3 weken

90%
Reactietijd verminderd
20
Uren werk bespaard p/w
6

Projecten ingezet

Klant

Gifsopmaat is een Gifs ontwikkelaarbureau in Enschede dat meerdere pakketten aanbiedt van het ontwikkelen van gifs. Gifsopmaat is op dit moment bezig met het maken van hun website waardoor het bedrijf online straks ook bekender wordt.

De opdracht

Gifsopmaat wilde graag allerlei processen gestroomlijnd hebben wanneer de website live gaat. Gifsopmaat wilden een systeem dat niet alleen de klantcommunicatie stroomlijnt maar ook zorgt voor naadloze integratie van verschillende processen. Dit waren onder andere automatische meldingen voor online boekingen, het verzenden van bevestigingsmails na afronding van een project, en een centrale slackchannel van alle binnenkomende leads om ervoor te zorgen dat geen enkele lead onbeantwoord zou blijven.

De oplossing

Door onze op maat gemaakte oplossingen hebben wij alle processen van Gifsopmaat geautomatiseerd waardoor Gifsopmaat gestroomlijnd aan het werk kan gaan wanneer de website live is. Daarbij hebben wij samen met het bedrijf gekeken naar de customer journey om de klantervaring te verbeteren. Hierdoor stuurt Gifsopmaat nu geautomatiseerde mails naar klanten om zo het klantcontact te verbeteren.

Het resultaat

Gifsopmaat verwacht dat de gemiddelde reactietijd van 2,5 uur wordt verminderd naar 15 minuten, dit is een vermindering van 90%. Daarnaast zijn er 7 processen geautomatiseerd waardoor er gemiddeld 20 uur per week wordt bespaard.

What process would YOU like to have automated?

We helped RedPeg and dozens of other companies. Find out what Flobotics can do for your business.