Webbrein
Ontwerp van Efficiënte communicatie: Webbrein versnelt reactietijd door geavanceerde automatisering

CLIENT:

Webbrein

CLIENT:

Nederland

INDUSTRIE:

Webdesign

TEAM:

Jesse & Kris

TECHNOLOGIE:

Zapier

TECHNOLOGIE:

3 weken

15x

Minder kosten

40

Uren werk

2

Projecten ingezet

Klant

Webbrein is een webdesign bureau gevestigd in Enschede dat al meer dan 50 bedrijven heeft geholpen aan de online aanwezigheid via hun eigen website. Webbrein biedt een compleet pakket van diensten aan, waaronder het ontwikkelen en onderhouden van websites, zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachine marketing (SEA) en het beheer van social media om zo een volledig online aanwezigheid voor zijn klanten te versterken.

De opdracht

Webbrein heeft al meer dan 50 bedrijven geholpen waardoor er ook veel berichten op meerdere communicatiekanalen binnen komen. Hierdoor kwam Webbrein met het verzoek voor een gestroomlijnde manier om de communicatie te verbeteren. Webbrein wilde namelijk een overzichtelijke van communicatie krijgen naar klanten en potentiële klanten.

De oplossing

Door onze op maat gemaakte automatiseringsoplossingen heeft webbrein nu een duidelijk inzicht op de meerdere inkomende communicatiekanalen. Het bedrijf ontvangt nu alle berichten in hun slack en daarnaast krijgt Webbrein ook meldingen wanneer er een bepaald bericht is ontvangen.

Het resultaat

Webbrein zijn van een gemiddelde reactietijd van 1,5 uur naar 10 minuten gegaan, dit is een vermindering van 88%. Daarbij heeft Webbrein een duidelijk overzicht welke berichten er binnen komen waardoor het makkelijker te managen is.

Wilt je de kracht van AI Automatisering benutten in je bedrijf?

Wij hebben Blackwood Tafels en andere bedrijven geholpen. Kom erachter hoe ProcesPilot je bedrijf kan helpen!